Good Work

Har inte lyckats vända på dygnet än.. och det har gått mer än en vecka sen jag kom hem nu.
Riktigt jobbigt! Kan inte somna på kvällarna, och sen sover man tills middag på dagarna..
Nu ikväll ska jag iaf försöka komma i säng i någorlunda tid så jag orkar upp imorgon, ska ut på lite powerwalk med Brittan & Elin..
Sen blir det först basket på dagen & gymmet senare med lillasyster :-)

Det var andra dagen Joanna tränade idag och hon har faktiskt varit jätteduktig!
Idag körde vi armar + mage + motionscykel.
Handlade på ica och sen lagade vi middag, eller ja, jag lagade middag och lillasyster dukade av, hehe.
Grekisk sallad, chicken ribs & sweet chili sås! Mmmmmumsfilibaba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0