Sunny Day

Jag och Mathilda startade dagen med en morgonpromenad på 45 minuter!
Efter det låg vi ute på gräsmattan och solade heeela dagen, syrran kom också, riktigt skönt väder idag:-)
Sen lagade vi fetaostbiffar med avokadoröra, ris och sallad. Mmmmumsigt!

Kvällens träning; bröst/triceps/mage:

-Cyklade till gymmet
-Löpband: 15 minuter intensivt
-Bänkpress
-Lutande hantelpress
-CC flyes
-Bänkdips
-Liggande tricepspress z-stång/smal bänk - superset
-CC rep
-Pushdowns - dropset
-Crunches; tot. 9 set, 225 reps
-Stretching
-Cyklade hem


Kommentarer
Postat av: Josie

fetaostbiffar med avokadoröra.. allt du lagar låter alltid så jävla gott! hur gör man fetaostbiffar? och advokadoröra? :P

2008-07-25 @ 00:04:59
Postat av: jessica

hehe, tack så mycket Josefine:-)

Det är faktiskt inte alls svårt!

Du lagar som vanliga biffar, färs,ägg,ströbröd,lite mjölk,kryddor,hackad lök också fetaostbitar, sen bara blandar du alltihopa och gör till biffar och steker dom!

Avokadoröran gör jag på: lättkesella,färsk avokado,salt&peppar, ibland pressar jag i lite färsk lime!

Jättelätt & jättegott :-)

2008-07-25 @ 00:18:41
URL: http://jboo.blogg.se/
Postat av: Josie

Tack så mycket! Detta ska jag nog klara av :) Mums!

2008-07-29 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0