Saturday

Ligger fortfarande och segar mig i soffan framför tv:n.. skulle egentligen tagit en morgonpromenad, men det öste ner när jag vaknade:-(
Gårdagen blev riktigt lugn, först gymmet med Mia sen lagade jag middag hemma hos mig.
Fetaostbiffar med sallad & yoghurtdressing & massa vitlök,haha. Grymt gott blev det :-)



Sen såg vi en massa filmer, tog en promenad och hälsade på syrran och ungarna!
Var helt själv hemma inatt i huset, kollade på The Ring 2 som gick på tv innan jag skulle sova.. knappt läskigt när man är själv hemma i vårt stora hus. Haha, men jag överlevde!

Snart ska jag nog iväg med syrran till Höör, hon skulle boka tid hos tatueraren.. och sen blir det gymmet i eftermiddag!
Har inget bestämt för ikväll, men det blir nog ganska lugnt...

Kommentarer
Postat av: Tanja

OK, jag har läst många bloggar pga mycke tid, men detta e fan den värsta. du har ju för fan inget liv. träning hit o träning dit. come on!!! stack t.o.m för tidigt hem från USA, hur blond får man bli?! ovän med alla eller? vem fan pallar med en träningsnarkoman som e så upptagen me sitt utseende o inte hinner var human?! skärp dig. va tvungen att få de skrivet.

2008-07-12 @ 14:00:57
Postat av: Mia

Hahaha!! Om man ska kommentera något personligt så får man först ta reda på faktan innan man uttalar sig! Tänkte bara på kommentaren här innan av Tanja!



Tränar själv mycket, och jag brinner för träningen. Enda sen barnsben har jag alltid hållt på med något. Och inte behöver man vara träningsnarkoman för det?? Eller?! Man är mån om sin kropp, man mår bra! So what?

Och Jessica, jag vet varför du stack hem tidigare från Usa. Trivs man inte så ska man ju självklart inte stanna kvar heller bara för det är Usa..

Ajja. Alla har vi våra åsikter, men att klanka ner på andra är så lågt man kan sjunka!!!

Puss hun!

2008-07-12 @ 15:50:36
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: tesssss

Ja folk är så snabba att sänga ut så dumma kommentarer har oxå fått ett par men man bryr sig inte de är de som som sagt inte har ngt för sig o nmåste häva ut sig massa mot andra!

2008-07-13 @ 21:49:49
URL: http://tuzze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0