Friday Night

Det första jag gjorde idag var att prata med lillasyster! Såå skönt att höra din röst igen! Var så längesen!
Som jag önskar att du var här hos mig! My Love!

Sen helt oväntat ringde mamma och pappa och jag fick pratat en stund med dom med, härligt var ordet.. saknar er allihopa!

Efter det var det dags för gymmet.
Biceps/triceps/mage + cykel 20 minuter.

Sen har jag bara legat och seeegat mig hela dagen, inte gjort ett endaste dugg mer än att ligga i sängen och glo på tv och suttit framför laptopen...
...orkade inte ens gå ut och sola!

Men nu orkar jag inte ligga här längre, ska ner och cykla en stund och sen är det duschning och efter det bed-time!!!
Kaaanske att jag kollar någon film om där går någon bra på tv..
Ingenting planerat inför morgondagen än så länge..

Ciaaao ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Nä nu får du snart börja röjja tycker jag! ;-)

2008-06-16 @ 23:38:43
URL: http://slellens.blogg.se/
Postat av: Tinna

Jaa låter riktigt nice:) Jo jag vet inte riktigt, skulle ju vilja men pengarna räcker inte till allt, tyvärr:S haha. Körde av vägen med bilen i söndags så måste köpa ny nu med.. uh. Nej inte mycket händer här hemma o det är så sjukt tråkigt vill bara ha förändring! Ska du inte ut o partaya lite mera snart? :P haha sköt om dig. Puss & Kram

2008-06-18 @ 15:20:00
URL: http://mxtinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0