Heeyyy heyy Sweeden

Har inte blivit så mycket bloggande på sistonde... har nog inte hänt något speciellt i veckan.
Jag har blivit sjuk, så har inte orkat göra så mycket.. sjukt ont i halsen och förkyld :-(
Jag hatar att vara sjuk!!!!!!!!!!!! Speciellt förkylningar, för det tar sån tid tills det går över..
Har shoppat en del grejer i veckan, kläder, basketkläder, Jordan skor, ny resväska, smycken... orkar tyvärr inte lägga upp bilder just eftersom det här internetet på vårt hotell nog är det segaste i detta universum!!! Suck!!!
Kanske kommer senare...
Har bara 3 nätter kvar här på Travelodge sen drar vi till Las Vegas på söndag!!!!!!!!!!!!!

VEEEEGAS BABY!!!!!!! Ska bli sjukt kul.. kommer stanna där 3 nätter på ett niiiice hotell.. så det blir väl en del sol,bad,spel,shopping,fest osv :-)
Sen onsdag är det Grand Canyon som gäller... och efter det back to Hollywooooooood!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag e inte smått avis! Hoppas du inte glömmer att hälsa grand canyon från mig!! HAVE FUN !

2008-06-24 @ 14:58:37
URL: http://stajners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0