Update

I'm back, har inte orkat blogga på några dagar...

Short update:

Lördag - gjorde inte allt för mycket, slappa lite vid poolen, var iväg och handlade lite mat. Allt som allt, väldigt lugn dag.
träning - cyklade 45 minuter och körde lite bröst.

Söndag - åkte till Venice Beach allihopa, Patrick kom också dit :-) , jag spelade basket i lite mer än 2 timmar med några killar, sjukt jobbigt var helt död efteråt..haha. Sen mötte jag upp killarna, gick och käkade och sen skulle dom shoppa kläder igen på Ross, jag orkade knappt leta efter något, men det blev lite nya strumpor och en handduk för min del.
Sen hem och vilade någon timme innan det var dags för min älskade cardio! Haha..
Blev 45 intensiva minuter på motionscyklen.

Måndag - Idag va vi på Equinox igen och tränade.
Uppvärmning; 15 min motionscykel.
Biceps & triceps.
30 min motionscykel.

Dagens kändisar på gymmet; Turk från Scrubs, Janice Dickinson, Alexander Skarsgård(som btw spanade in mig, hahaha)

  

Sen käkade vi lunch på något ställe en bit från gymmet, jag åt en Asian Chicken Salad som var väldigt god!
Efter käket körde vi hem och slappade.. och sen var det dags för my cardio!!!!!Yeah!!

50 minuter på min älsklingsmotionscykel... pretty much svettigt måste jag säga... men skönt efteråt.

Sen har jag bara kollat på tv, kollade nyss på de sista två säsongsavsnitten av One Tree Hill, sjukt bra.. can't wait 'til next seeeason :-)

Nu ska jag sova för vi ska upp tidigt imorgon, ska till Six Flags, ett jättestort nöjesfält här.. så det kommer bli några sjuka berg-och dalbanor kan jag lova!!! Och jag ska åka ALLT!!!!!!!!!!! Yeeeeaaahhhh!!!!!

Sleep tight!!

Saknar er alla!!

And I miss you sooooo babysister!!!!!!!!!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

AAAAAH asså jag ler med hela huvet när jag läser!! :-)

2008-06-03 @ 20:59:46
URL: http://slellens.blogg.se
Postat av: Ellen

Föresten.. snacka du inte med honom? ;-)

2008-06-03 @ 21:01:11
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0