Believe it or not

Grymt stolt över mig själv, som var på Nova igår, och det enda jag shoppade var ett visst schampoo+balsam som jag verkligen behövde.. också en mumsig räksallad :-)

Alltså jag kan verkligen inte fatta varför jag aldrig har ätit räkor innan! Haha.. ganska komiskt faktiskt.. men det är väl som en massa andra saker som jag inte äter, jag har väl fått för mig när jag var yngre att jag inte tycker om det.. och sen blir det aldrig att man äter det!
Men nu har Jessica iaf börjar äta räkor, haha.. gott är det!

En jätterolig sak var att när jag då skulle handla min räksallad så var det Alexandra som jobbade där!!
Och det var ju bara sååååååååå längesen vi sågs sist.. hon är verkligen en person som jag saknar!
Vi gick i samma klass det året jag gick på Bergaskolan och det finns nog inte många människor som jag har haft så roligt med som henne och Joanna.J. Hade nog nästan aldrig en tråkig dag i skolan :-)
Dagens höjdpunkt igår var du - Sanga ♥
Saknar dig!

Idag åkte mamma och pappa iväg till Polen för en liten spa-weekend!
Lite avis är man allt.. hade varit skönt och få komma bort och bara koppla av lite!
Men jag är iaf ledig idag så det är alltid skönt..
Ska iväg till gymmet nu strax.. blir ben och mage idag.. niiiice


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha räkor där oxå, räckte de inte med dom på sturup! hahahahah! Paris jag drar snart... Hinner vi ses innan?

2008-03-24 @ 22:42:42
URL: http://www.slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0