Onsdag

Hallå Hallååå

vårt internet håller på och klöddar som fan just nu, asdrygt
men en fördel är att jag kommer i säng i tid varje kväll, haha

Har inte gjort så mycket de senaste dagarna förutom att träna och jobba
Träningen går riktigt bra, skönt som fan
Och till en stor förvånan, så går dieten också grymt bra, inget fusk alls och det märks!
Stort plus i kanten där, Jessica :-)

Körde ett cardiopass i går morse innan jobbet och sen blev det bröst pass + cardio på kvällen.
Har precis vaknat och ska snart upp till gymmet igen, blir tidigt idag eftersom jag ska jobba hela dagen sen :-(
Ben + mage + cardio
Härligt värre

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry vännen att jag inte kunde komma ikväll =/ Hoppas de är lugnt, får ta de sen en annan gång! :)
Allt bra annars hoppas jag! :)
Puss puss

2008-03-27 @ 20:38:22
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Anonym

"Och till en stor förvånan, så går dieten också grymt bra, inget fusk alls och det märks!"

hehe, starkt jobbat :-p Kul att du inte bara förvånar oss andra, utan även dig själv :-P

2008-03-28 @ 22:27:23
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0