Påsk

Ja då  var påsken snart över..skönt. Känns inte som den tillför så mycket.
Förutom  några maskiner tvätt som mamma tvättade till mig i "påskpresent"
Inga påskägg här inte.. haha

Jobbat både fredag och lördag..var så lugnt igår så vi stängde lite tidigare, så kände att jag inte riktigt ville sitta hemma lördag kväll också.. så det blev till att byta om lite snabbt och sen satte jag mig i bilen och hämtade syster  yster m.fl ute hos Tinna för att köra till Jägers.
Kan inte minnas sist jag var nykter där, om jag ens någon gång har varit det! Haha..
Men jag hade faktiskt ganska så roligt, och det var skönt att vakna upp hemma och känna sig fräsch och pigg och kunna göra någonting utav den här dagen :-)
Plus, att veta att inte en enda liten onödig kalori slank ner i mage i form av alkohol!
Känns lite onödigt och sabba allt nu när träningen går så bra och man har motivationen på topp..

Så yes, jag är riktigt  stolt över mig själv!

Har precis fått i mig lite frukost, sportknäckemacka med keso och lite ost, 1 ägg.
Mums mums
Blir väl en gainer snart också så man är redo för gymmet..
känner för ett intensivt pass idag.
Ska springa och sen blir det biceps och mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0