5 days left

Ja, då har man avklarat sin sista arbetsdag på ett väldigt bra tag!
Hur härligt känns inte det.. är verkligen helt slut så mycket jag har jobbat de sista 3 veckorna.
Har nog blivit strax över 200 timmar allt som allt med både barnpassning & restaurangen..
Tough shit!

Mår verkligen inte bra just nu, utarbetad och helt slö i hela kroppen, har ätit jättedåligt och inte hunnit med att träna, känns som jag verkligen nått botten igen..
så det ska bli så underbart att äntligen få åka iväg.
5 dagar kvar!
Sen kommer min vardag bestå av allt utom bekymmer..


Kändes lite sorgligt att det var min sista dag med barnen idag, kommer kännas konstigt nu när man har haft så mycket tid tillsammans med dom.. även fast dom driver en till vansinne ganska så ofta, så är dom helt underbara!
Kan knappt förstå hur snabbt tiden har gått, började sitta barnvakt åt dom när Rasmus föddes, och han fyller 5 i höst, Macke är 7 och Linnea hela 3 år redan.
Galet hur tiden bara rinner iväg..


Efter jag lämnat ungarna så hämtade jag lillasyster och vi körde bort till moster & kusinerna för att käka middag, fira min födelsedag/avskedsmiddag.

Grillade och det var sjukt gott kan jag säga.. min moster är en grym kock :-P

Och där var full rulle på alla ungar där med som vanligt..hehe, crazy family no.1

Men, man kan inte annat än älska dom..


FAN, vad jag kommer sakna alla.

Det är det värsta.


Nu är jag sjukt trött så jag ska sova, imorgon blir det sanering här hemma på rummet och sen ska jag försöka sätta igång och tvätta alla kläder och börja välja ut vad jag ska ha med mig till L.A..
så lite så möjligt, för det lär väl bli en hel del shopping skulle jag tro.. ;-)

Sweet Dreams - JBoo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0