Changes



Changesmeans everything right now..


Kom precis hem igen, blev lite Xider till morgondagen, ska försöka hålla mig borta från starkspriten, för då vet vi alla hur det slutar, haha, svart som natten!
Vill ju att det ska bli en minnesvärd sista kväll här hemma med alla vännerna.. okej, inte sista, det låter som för alltid, men sista på ett väldigt bra tag iallafall..
Sen var jag och solade en halvtimme, lönt  egentligen när det är fint väder ute..
Men va fan, solen går ju i moln hela tiden.. orka ligga och pressa då.. oh no!
Svettigt värre var det i kärringagrillen kan jag lova.. :-)

Nu är det snart dags för städning, orkar inte.. men jag har inte direkt tid att skjuta upp det så mycket längre, suck..


4 days left - almost time to leave



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0