El Pollo Loco - The Crazy Chicken

På vägen hem från Hollywood så blev det lunch på el Pollo Loco, jag käkade grillad kycklingfile med ris,bönor,tomat,guacemole,créme fraiche.

Och Mamma!!! Där fanns sån chilensk tomatsallad som du brukar göra - Pebre
Den smakade exakt likadant som när du gör den!!! mmm, jättegott var det!!
Nog bästa maten hittills..

Sen första dagen vi kom hit så är det helt som jag har tappat min aptit.
Jag, Jessica, som är världens största matvrak!!! Whhaaaat!!!!
Vad är detta liksom.. man trodde ju att man skulle bli frestad av all mat som finns här..
Det finns verkligen oändligt mycket av allting här.. Name it - and they got it!
Jag har inte ens ätit Ben & Jerry's glass en enda gång! Sjukt är ordet!
Jag vet inte om det är det stora utbudet som gör det.. finns så mycket att man inte vet vad man ska välja.. eller rättare sagt så mycket så att man nästan blir äcklad av det.
Allting här är helt galet onyttigt... och man ser hur många människor som är riktigt, riktigt, riktigt överviktiga.

Too much is the word...

Vad jag egentligen ville komma fram till, var att det är väldigt svårt att äta nyttigt här.. eftersom att vi bor på hotell så har vi inget kök, så det blir lite svårt att fixa ihop något här.
Sen kommer det bli lite dyrt i längden att käka ute varje dag.. jaja, får väl komma fram till någon bra lösning på detta.

Just nu är killarna i Hollywood med Patrick och hans vänner..
..men jag var jättetrött så stannade hemma istället, ska strax ta en dusch och sen är det dags för sängen!

Här kommer lite bilder från dagen

 Min lunch - smaskigt värre!

 Happy faces - Hen-rik & Me

 Me and our car

 Krampan själv, haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du tjäna lite extra pengar på smidigaste och lättaste sätt? läs då mitt senaste inlägg i min blogg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-31 @ 07:45:31
Postat av: Mathilda :)

hejsan jessica alla vi här hemma saknar dig redan ;) hoppas bara du har det bra där och att du tar det lungt med killarna hihi puss sötnus :)

2008-06-03 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0