Fredag

Seeegt, var ordet imorse.. jobbade på &Bar igår, skulle ha stängt 24.00. Meen, såklart var det en massa folk som trillade in, och chefen betämde att vi skulle ha öppet till 02.00.
Not so fun.
Städade och var väl klara vid 03.00 ungefär.. så jag kom rätt sent i säng.. jobbigt när man skulle upp och sitta barnvakt idag.

Jag försov mig såklart, vaknade och insåg att jag skulle varit där för en kvart sen haha..men det var ingen fara, på snabbt med kläderna och sen upp till ungarna..
Riktigt mysig dag idag, gjorde en liten eld i trädgården där vi grillade korv & våra hemmagjorda pinn-bröd eller vad det kallades.. kanske ingen hit det är med pinn-bröden, men vildarna tyckte det var jätteroligt :-)
Sen kom syster också dit och det blev en massa bus på studsmattan!

Kom precis hem, ska börja fixa maten inför ikväll..jag fyller ju år imorgon så vi ska fira med lite släktingar, hela släkten kommer dock inte eftersom de tydligen hade bestämt att vi bara skulle fira upp tills vi fyllde 20.
Och jag fyller ju hela 21 år imorgon.. hehe, man börjar bli gammal.. åren bara springer iväg..
Okej, jag ska kanske inte överdriva.. men tiden går faktiskt bara snabbare och snabbare.


Kommentarer
Postat av: Puma*

Snart 21.. :D HURRA HURRA HURRA!!! =)=)

2008-05-02 @ 22:30:40
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0