Friday - Equinox Gym - Celebrities

Det blev en lugn kväll igår, gick ut och käkade middag på Denny's, fick vänta jättelänge, men till slut fick jag min omelett.. ganska så gott.
Sen gick vi hem och det blev sängen tidigt för att ladda för dagens pass!

Idag var vi och tränade på gymmet där Patrick jobbar, Equinox , jättestort gym och det är skitdyrt att träna där!
Men vi fick träna gratis idag, riktigt kul var det..
Först visade Patrick oss runt i gymmet, och vem är inte den första jag ser om inte Taye Diggs (Kevin Hill, advokat-serie som gick på 5:an) , han är exakt lika GRYMT snygg & sexig i verkligheten kan jag lova! Hehe.. mmmmuuuums!
Sen för övrigt så såg vi också Jodie Foster, och sen så stod jag och tränade mitt assss bredvid Scott Pattersson, han i Gilmore Girl's!

  

Annars så gick passet jättebra, jag började med att köra 30 minuter ganska så intensivt på cross-trainern.
Sen körde jag ben
-Benpress
-Hamstring curls
-Benspark
-Rumpövningar

Riktigt bra pass och jag var helt slut efteråt..

Sen stack vi till Rodeo Drive och kollade in lite affärer där, köpte dock inget eftersom allt är ganska så dyrt där..
..lite bilder på vissa av affärerna - synd man inte är rik, haha

    


Kommentarer
Postat av: Hanni

Äh fy fn va tråkigt det verkar vara där borta. Jag blir inte alls sugen på att åka dit och kolla i dyra märkesbutiker, spana in kändisar och träna på stora gym och äta annorlunda mat. Blä. =)

2008-05-31 @ 18:47:26
URL: http://hannisgold.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hahaha paradiset för dig som är kändiskåt ;-)
Fan va kul de måste va!

2008-06-01 @ 23:15:42
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0