Goodmorgon goodmorgon


Precis stigit upp, vaknade innan klockan ringde och allt, gjorde det igår också faktiskt..
och det händer typ aldrig mig.
Kanske börjar bli lite piggare nu när man inte har jobbat på nån dag :-)
Härligt, härligt..

Klockan är lite efter 10 och jag ska snart börja göra mig färdig inför brännbollen.
Måste hem till syster och hämta en klänning som är min som jag tänkte ha på mig.
Sen blir det dusch, fixa hår & smink.. '
waahh... jag färgade min ögonbryn & ögonfransar igårkväll, höll på och städa i badrummet lite och så hitta jag färgen.. ögonfransarna blev bra, men brynen känns skitmörka, haha!
Och där hade jag i färgen i knappt 5 min, det minsta rekommenderade..
aja, det blev väl ganska bra ändån, bara jag som inte är van att se dom mörkare!
Jag var tvungen för att annars kommer det se ut som att jag inte har några sen, eftersom allt mitt hår bleks jättemycket i solen..

Sen hittade jag förresten den perfekta kylväskan nere i källaren igår när jag höll på att tvätta...
i med lite kylklampar sen kommer mina Xider vara kalla och goda hela dagen :-P

Lillasyster sitter barnvakt åt busungarna hela helgen, fast dom ska följa med till Karnas..
Dom kommer hem hit vid 12 tiden sen blir det promenad ner..

Tur med vädret har vi också ;-)


Get ready for a craaazy day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0