Home sweet home

Äntligen hemma.. helt slut är jag.
Jobbat som tusan, både suttit barnvakt och jobbat på &Bar.
Mina kollegor lyckades övertala mig att inte köra hem efter jobbet igår och det blev lite personal-fest hemma hos Max & Micke.
Jag som inte hade druckit på över 2 månader, herregud alltså.. det är ju sjukt länge egentligen nu när jag tänker efter, men jag har bara jobbat och tränat hela tiden så det har inte blivit av bara.
Segt var ordet imorse när man skulle upp och börja jobba kl.11.30-22.00.
Sjukt skönt ska det bli att få krypa ner i min säng om en liten stund.. kommer somna blixtsnabbt :-)

Imorgon ska jag bara sitta barnvakt sen har jag kvällen ledig, härligt.. Får bli ett ordentligt träningspass då eftersom jag inte hunnit träna nåt alls denna veckan pga att jag jobbar så himla mycket nu.. men just nu är faktiskt pengarna viktigare eftersom jag måste kunna överleva sen i USA.
Bara 1½ vecka kvar nu.. waaaah.. galet!!!!!!


Saknar dig Lillasyster


Kommentarer
Postat av: jooana

saknar dig med

2008-05-15 @ 16:09:57
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0