JBoo - In Los Angeles

Ja då var vi framme i L.A, finally :-)

Gårdagen var riktigt seg, tog tåget från Höör och var framme på Kastrup vid 9 på morgonen.
Flyget lyfte vid 11 och tog ungefär 10h till vi landade i Atlanta.
Käkade på flygplatsen och sen var det dags för nästa flyg till Los Angeles som tog typ 4½h.
Klockan var 04.00, svensk tid, och alltså 19.00 här.

Patrick var där och väntade på oss på flygplatsen, såååå kul det var att träffa honom igen!
My Cittycat :-D
Vi åkte och hämtade våran hyrbil och sen körde vi och checkade in på hotellet, Travelodge, har väl bott på finare hotell om man säger så, but you get what you pay for!
Men det duger, pool finns det och ett litet mini-gym så man kan träna.. fast får se om vi kanske börjar träna på något riktigt gym istället.
Hur som helst, sen körde vi hem till Patricks kompis Kenny, i West Hollywood, för att käka middag.
Och det var inte den lilla middagen precis, grymt god lasagne med bröd & sallad och till efterrätt fick vi ugnsbakade äpplen med någon smörkola-kanel kräm i + en sjuk bakelse typ en slags fluffig kaka med glass och kokad bärkompott inuti... grymt gott :-)
Värsta fina huset med helt många Picasso tavlor, t.o.m en inne på toaletten, haha.
Tydligen är han en av grundarna till Teletubbies... rich man!
Sen var vi sjukt mätta så körde hem och fick en efterlängtad sömn efter att ha varit uppe i längre en ett dygn...