Lyckat

Ja, då har man överlevt en sista helg i Hörby på ett bra tag..
Gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga!
Började med att jag & syster + ungarna promenerade ner till Karnas och där var redan fullt med folk.. var nog upp mot en 40 pers allt som allt under dagen.. jäkligt skoj att det kom så många.

Lagindelningen började och det var dags för brännboll, jag inledde med ett helvarv direkt såklart :-P hehe
Höll på i ett par timmar och trots att där var någon som räknade poäng så har jag ingen aning om vem som vann nån av gångerna.. ingen annan för den delen heller skulle jag tro!
Sen grillade vi en massa korvar & bröd.. jättemumsigt :-)
Efter grillningen så lämnade syster & barnen oss.
Jag, Elin & Emma gick hem till Elin så att dom kunde göra vid sig.. på vägen upptäckte vi att Assars bjöd på gratis mjukglass!! Oh yeeaah! Smaskens.. kan ju dock undra om det var nåt fel på den eftersom de gav ut gratis glass hela dagen, haha.. Aja, gott var det iallafall!

Sen blev det lite gille på Byggmästargatan och framåt kvällen så åkte jag och lite annat folk till Luckys Lada i Höör.
Även fast det är ett skitställe så har jag alltid haft så sjukt roligt vartenda gång jag har varit där!!
Träffade en massa folk som jag inte sett på jättelänge så det var kul..
minnet är dock lite suddigt pga ganska stora mängder alkohol som intogs..
men roligt hade jag.. en riktigt lyckad heldag!!

Ska lägga upp en massa bilder imorgon.. just nu är datan väldigt seg och det är jag också.
Så nu ska vi vila lite.

Sov gott, dröm sött
/Boo Boo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0