Saturday

Idag är det seeeegt..
Jobbade hela dagen igår och sen blev det fest, satt kvar på &Bar ett tag och sen gick vi vidare till Herkules.
Inte alltför mycket folk ute, men jag hade rätt så trevligt faktiskt!
Men som sagt, idag är det tungt,haha..

Mötte upp syrran & Elin på Viking för att käka när jag kommit hem.
Sen hem till Elin och slappade, kollade på Andra Avenyn & Björnbröder.

Hade helst bara gått och lagt mig just nu och sovit bort hela kvällen,
MEN, det är lördag och jag ska jobba på Skepps..suck vad jobbigt.
Får dra i mig några redbull så jag inte somnar i baren,hehe
Är ju trots allt sista helgen jag jobbar där innan jag åker så det ska ändån bli ganska kul..

10 dagar kvar
Helt galet så mycket jag längtar just nu!! Vill bara komma iväg härifrån..komma bort från vardagen..underbart ska det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0