Skånes Djurpark

Heldag med ungarna idag, åkte till Skånes Djurpark och var där hela dagen.. riktigt härligt var det.
Hade faktiskt inte varit där på väldigt många år så.. mycket mysigt!
Helt slut var man efter en hel dag i solen och efter att ha behövt köra runt med två barn åkandes på vagnen samtidgt..
Vem FAN uppfann den här så kallade 'Kids Board' eller vad den nu heter, som man fäster  fast där nere på vagnen som  ungarna kan stå på. (en liten bräda med hjul)
Dom vill ju för tusan inte gå själva överhuvudtaget eftersom det är mycket roligare att åka på brädan...
Inte så kul tyckte jag.. som fick köra runt med vildarna i 5 hela timmar på Djurparken!
Sen åkte vi och hämta Macke på förskolan och efter det blev det kvällsmat med hela familjen.
Och äntligen vid halv 8 kunde jag köra hemåt.. blev en långdag ändån.

Mötte upp lillasyster och vi körde och köpte mjukglass på Z-grillen..
sen hämtade vi mamma och stack ner till mitt gamla jobb och hämtade ut min sista lön.
Skönt att äntligen ha det gjort.. har bara skjutit upp det hela tiden.
Lämnade mamma där hemma och vi körde bort till moster & kusinerna..galnaste familjen alltså, haha
Underbara! Alltid mycket skratt & mys när man är där.. ♥
Läggdags för de små liven och vi begav oss hemåt..
Satt och pratade lite med pappa i deras säng innan jag gick upp, mamma sov som en liten gris som vanligt.. :-)

Nu sitter jag här och är sjukt trött.. kom precis på att jag inte har tvättat mina jobbkläder, bra Jessica.. men men, vad ska man göra..
Långpanna imorgon, 11.30-22.00.. suck
Så nu ska jag gå och borsta mina tänder och sen lägga mig i sängen och läsa lite tidning.. kommer somna på två röda

Varför säger man två röda egentligen? För det  gör man väl..
Två röda sekunder..
Varför inte rosa liksom, eller blåa, eller gula.. hm..
Jag är trött
Sov gott
För det ska jag göra
Natti natti

/JBoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0