Soon I'll be gone

Nu har hela dagen gått och jag är fortfarande långt ifrån färdig..
..det är som vanligt..haha
Men förra året när jag skulle till Teneriffa var det ändån värst.
Då jag hade jag inte ens packat färdigt på morgonen när pappa kom och skulle köra mig till bussen. Galet stressigt, var verkligen uppe hela natten och hade INTE packat färdigt!! Fick knappt igen resväskan sen heller!!
I år ska jag försöka att inte ta med mig så mycket.. eftersom jag förmodligen kommer att handla rätt mycket nytt där.
Men det är svårt det här med att packa lite.. när man är tjej.. va fan.. det går ju inte :-)

Idag har jag städat lite och packat lite, sen käkade vi middag hela familjen.

Känslan som man har nu så här kvällen innan man åker är jätteskum, och jag kände exakt likadant sist.
Det är som jag inte vill packa färdigt, man vet att man ska åka ifrån allt & alla så pass länge.
Även fast jag verkligen vill åka iväg & jag vet att jag kommer ha det sjukt härligt..
..så kommer man sakna alla här hemma.
Och jag HATAR att åka ifrån min lillasyster.. speciellt som det är just nu.

Be strong little sister - because I know you are - I believe in you

Tack för presenten, den var helt underbart fin, och jag kommer se på oss tillsammans vartenda dag jag är ifrån dig, det lovar jag dig.
Du är mitt allt Nuf, eternal love


image299


Kommentarer
Postat av: Lia

söt bild :D

2008-05-27 @ 00:25:45
URL: http://mydear.se
Postat av: Sanna

bra blogg

2008-05-27 @ 00:37:20
URL: http://Sannassanna.blogg.se
Postat av: jooana

igår när jag läste så grät jag floder... fan syster jag saknar dig som en galning redan! VA NU RÄDD OM DIG !!!!

2008-05-28 @ 16:56:27
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0