Thursday morning

Gick och la mig ganska så tidigt igår, vid 23 tiden tror jag..
..så vaknade redan kl.07.00 imorse.. so not like me :-)
Gick upp och tog en slim-fast shake & mina vitaminer+stackers.
Vilade en timme och sen var det dags att gå och inviga gymmet!

Värmde upp på motionscyklen i 30 minuter.
Sen blev det ett styrke-pass,
körde biceps/triceps/mage/vader.

Det var mitt första pass på över 2, nästan 3 veckor.
Kändes så sjukt underbart...
från att ha gått och mått skitdåligt i 2 veckor..
..till att sätta sig på cyklen och efter 10 minuter ha den där härliga känslan i hela kroppen!
Finns inget som får mig att må bättre!
Sen kändes det ju inte helt oinspirerande att det kom en biffig amerikan med sin fru och skulle kolla in gymmet, och han bara: "Your form is looking real good"
Yeeeeahh!!
Och jag själv som känner mig riktigt UUUR form!!
Men ge mig några veckor bara....det kommer, det kommer:-)

  


Nu ska vi åka till Venice Beach och bättra på brännan lite ;-)

Bye bye/Boo Boo ♥

Kommentarer
Postat av: Hanni

Haha så jäkla otippat! Det ser ju ut som det är färgat - annars får jag säga att du har bra grundfärg haha. ;) Tack för infon! Och se till att det blir frekventa besök på Gold's Gym nu. :P

2008-05-30 @ 00:09:30
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0