Update

Tisdags; satt barnvakt hela dagen. Kollade på när pappa & lillebror körde cross, Klubbmästerskap. Ska lägga upp lite bilder senare. 
Sen på kvällen var jag på Kulturkalaset med mamma & pappa, Anna Lena Brundin eller vad hon nu heter var konfrencier, för övrigt så serverade jag henne i förra veckan då hon va och käka på mitt jobb, trevlig som tusan!
Där var en ung tjej som sjöng sjuuukt fint i 'Forever Young' uppträdet, hon sjöng dessutom en av mina favoritlåtar - Your song. Det gillade vi :-)

Onsdag; Jobba på &Bar 11.30-21.30. Sen festade jag och Micke lite, blev en runda till Herkules, inte så värst mycket folk ute, fast vi var fulla & glada ändån, haha

Torsdag; ska iväg nu och sitta barnvakt hela dagen, sen får jag se vad som händer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0