Work work work

Ja, det kanske är dags att jag bloggar lite.. var ett tag sen nu känns det som.
Har haft fullt upp helt enkelt.. börjat jobba på &Bar i Lund igen, fram tills jag åker.
Förvånansvärt roligt faktiskt, har fått upp uteserveringen nu så vi har haft jättemycket folk de senaste dagarna eftersom det har varit så fint väder.. nu känns det kul att jobba igen och jag trivs!
Tror anledningen jag var så trött på det innan var för att det inte har varit så jättemycket att göra..
jag älskar stressen när det är sjukt mycket att göra och man knappt hinner tänka.. :-)
Sen så gör väl solen sin del också.. man blir mycket piggare och gladare!
Igår hade jag en riiiktig långpanna, jobbade  från kl.11.30 - 03.00. Puhhhh... jobbigt värre!
Men det var en riktig bra dag.. lite tråkig lunch, men riktig bra kväll.. jobbade både i servisen och sen hoppade jag in lite i baren.. det blev en hel del dricks igår så det var nice!
Nog om jobb...

17 dagar är det kvar tills jag sitter på planet till Los Angeles... hur härligt är inte det va :-P

Har precis varit ute på en promenad och nu ska göra mig färdig för kalas/konfirmation hos kusinerna i Almarkaröd.
Sen blir det ett benpass på gymmet och efter det iväg till Malmö och jobba nattklubb på Skepps.

The sun is shining.. lalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0