Draft: Nov. 3, 2009

Under veckan som gått har det inte hänt så mycket nyheter direkt.. det vanliga bara.. gubben jobbar och jag är hemma och städar,tvättar,diskar och lagar mat.. haha :-)
Sen så har vi varit på gymmet en del och tränat, och i lördags blev det lite fest och utgång, men man har haft roligare.
Igår var jag på jobbintervju och det gick väldigt bra, så nu har jag jobb för vintern på Edens Pub, ska nog bli hur bra som helst! Börjar inte jobba förräns i december nån gång, så det blir att gå hemma ett tag till. Som tur är börjar det ju komma ner lite folk nu dom närmsta veckorna och snart öppnar Sporten så fort det blir tillräckligt med snö så då kommer man åka varje dag ju :-) Can't wait!!!!!!!
Det roliga var att syrran också fick reda på att hon fick sitt jobb igår hon med, lite underligt:-)
Längtar så tills du kommer ner till mig, kommer bli bästa vintern ever!!! Mitt lilla hjärtegryn!!!!! Snart snart snart!!!

Ikväll har vi varit på gymmet och nu har vi precis käkat en liten kvälls-wok bestående av grönsaker,svamp,ost och bacon..mumsfilibaba:-)



Dagens träning blev
-triceps
-axlar
-17 min cardio

Nu är jag mätt och trätt så det blir soffan och lite x-box med karlen...
So long

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det tycker jag du ska göra =)

Verkligen super gott!



Annars allt bra? Det sägs att det ska snöa här imorgon, får väl se hur det blir med det..

Ha det bra gumman! Puss

2009-11-03 @ 22:11:18
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0