Hänt i veckan

Såå, vad har hänt i veckan.. lekte med Bella i tisdags blev en superlång promenad,duktiga:-) sen igår var jag o baby i Salzburg för att fixa några ärenden, var på Key-Wi music store och hämtade högtalare till baren, sjukt stor affär - mamma du hade verkligen gillat den! Sen blev det Ikea, handlade mest saker till Haeggis, men jag fick med mig 2 nya rosa fina kaffekoppar, lite ljus, vitlökspress, toalettborste och nya kökshanddukar. Sen var vi en runda inne på Europark - ett superstort köpcenter precis intill Ikea, blev mest fönstershopping eftersom jag är rätt så pank, men det blev 2 nya fina tröjor och ett solpuder. Jag börjar bli bra på det här att inte köpa allt jag vill ha, utan det som jag mest behöver;-) Sen efter den långa dagen blev det en seg bilfärd hem i mörkret, tänkte egentligen stanna hemma, men Fille, Matte och Eirik kom ju ner igår så det blev att vi stack till Revo och träffade alla och efter det blev det Sonjas Bar, väldigt trevlig kväll:-)
Idag har vi gjort lite ärenden till Heaggis och John han jobbar på för fullt.. jag har faktiskt fått en förfrågan idag om jag vill bli barnflicka åt Henning och Alex lilla flicka Lilian, 8 veckor tror jag hon är nu ungefär - och det sa jag såklart ja till, tjäna en lite extra slant för att få mysa med en liten bebis det gör jag mer än gärna!! Ska bli skönt att få lite att göra några dagar i veckan nu fram tills jag börjar jobba på Eden, för det vet jag inte exakt när det blir än.. men antagligen inte fulltid förräns slutet av dec/början på jan iallafall...
Snart ska jag bort till Revo och ta en fika med Cari och Ines, österrikiska kompisar, sen efter det ska jag och John bort till Broman och Anna på middag, tror det blir lasagne och lite rödtjut, mysigt!!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Lynn

Heej Baby! Kolla nyss på våra kreta bilder ahh vad jag saknar er!Jobbigt! Bara måste komma ner o hälsa på sen, längtar! Puss min tooooollemooooooooooooor!

2009-11-15 @ 02:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0