Monday

Måndag och början på 6:e veckan här! Rätt så seg efter helgen får jag säga.. i fredags var det öppning för 'Revolution' och det blev rätt bra fest och massa roligt folk, sen i lördags var det 'Forum video premiere' på Olé så det blev rätt bra party då också.. så igår låg vi hemma och gjorde precis ingenting hela dagen! Mysigt.. nu ser här dock ut som ett helvete och jag måste storstäda, suck :-(
Sov ut ordenligt idag och sen var jag ute på en långpromenad, riktigt skönt.. ska snart försöka ta tag i städningen så man får det gjort.

Lite roliga nyheter också, lillasyster kommer ner redan den 20:e november, wiihooo! Fast vet att du missar lite saker,tråkigt men hoppas att det går att fixa på nåt sätt. Jag är iaf överlycklig att du snart är här hos mig! Yes:-)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0