Sun and Snow

Solen skiner och alptopparna är täckta av snö! Underbart! En månad kvar till Sportgastein öppnar...LÄNGTAN!!!!!

Ska försöka hålla mig ifrån att köpa så mycket nya snowboardgrejer och kläder den här säsongen. Mina 2 ställ är ju fina och hela så jag kör på dom den här säsongen med tänkte jag.. Dock nödvändigt är ny hjälm eftersom den var med om en del kraschlandningar förra vintern..men jag överlevde alla som ni ser, kanske ett par hjärnceller fattigare. hoho.
Sen ett par nya färglada googles hade inte varit helt fel, så det ska jag nog unna mig! :-)

Längtar så tills syster kommer ner, om du kommer ner, men förhoppningsvis gör du det, annars kidnappar jag hit dig! Du får se till att spara massa pengar så vi kan kitta upp dig med en massa snygga skidgrejer:-)

Nog om vintern för nu...

Johnjohn har som sagt varit inredningstagen de sista dagarna och har möblerat om både sovrummet och vardagsrummet..blev toppenbra och det känns som helt nya rum! Bara en säng som ska in storarummet ifall syster flyttar in:-)

Så här blev resultatet


 


   





Gårdagens träning
bra och strikt pass på gymmet som känns i musklerna idag


-20 min cardio
-biceps: hantelcurls, curls m z-stång i cc, hammercurls
-rygg: sittande latsdrag med stång, hantelrodd




Kommentarer
Postat av: jooana

ser bra ut, det kan jag nog nöja mig med ;-) hahaha. ni är så söta. saknar er <3

2009-10-16 @ 16:47:19
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0