Monday

Måndag och start på 3:e veckan här nere..
..började dagen med en kopp kaffe och sedan en morgonpromenad ute i kylan!
Till lunch blev det Schinkenknöderlsuppe här hemma, helt ok.
Kärleken gick till jobbet för ett par timmar sen och jag är kvar här hemma och gör inte allt för mycket.. det var tänkt att jag skulle ta tag i disken, men har inte riktigt kommit så långt än, det är en del så är inte så supersugen på det direkt :-(
Får se om det blir någon träning idag, beros på när karlen är färdig med arbetet.. hade varit skönt och få svettas lite!


So long


Kommentarer
Postat av: Mia

Aha okej. fasen vad soft att kunna skifta så i livet :) Måste vara riktigt härligt när snön ligger packad och solen skiner härligt! :)

Jo snacka om det, men som du säger så lär man få åka på någon/några stycken. Massa sånt skit som går nu ju tyvärr :/



Guud vad härligt för dig gumman! :) Skönt att du blivit av med de dumma hetsätningarna! Måste kännas gött o kunna äta vad man vill nu kan jag tänka mig! :) Hahaha... Ja du. Festandet ;) Var ett bra tag sedan för mig kan jag säga. Men klarar mig rätt bra utan det:)

Nja. Deffar gör jag inte. Har bara fått ett kostupplägg från en kostrådgivare. Funkar faktiskt riktigt bra. Är inne på min 5:e vecka nu och har väl tappat ca 4 kg, och då bara pga kosten. Tränar gör jag som vanligt, har t.o.m dragit ner på träningsdagarna så det är 4 dagar/vecka. Vila gör mer än vad man tror ;)

Så mitt "mål" är väl att gå ner ytterliggare några kilo, för att sedan stanna kvar vid den vikten o träna på som vanligt, äta som jag gör nu och samtidigt må bra, o så ska jag kunna unna mig något gott då o då! :) Planerna för att tävla ligger på is. Ska väl aldrig säga aldrig, men har verkligen ingen lust för det just nu. Vill träna för det är kul, that's it!



Jo det går jätte bra med killen :):)

Kär som aldrig förr! :) Visst är det, efter de idioterna man varit med om så.... O du med gumman! :):)

Kram kram!! :)

2009-10-19 @ 21:36:07
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0