Morning

Morning..en aning sliten efter gårdagen. Först var vi på gymmet och sen var vi bortbjudna till Heinis brorsa och hans flickvän och efter det blev det Olé bar..sjukt så dött här är när det inte är säsong, haha, riktigt tråkigt.
Jag kan av någon anledning inte sova länge på morgnarna längre och kärleken blir galen för att jag vaknar och inte kan ligga still! Så nu sitter jag i köket och ska ta en kopp kaffe och kolla Aftonbladet så man håller sig något uppdaterad om vad som händer hemma i Svealand!
Efter det blir det nog soffan & lite X-box..vänta på att hjärtat vaknar så vi kan en lugn mysdag här hemma..sen ikväll kommer nog Jonas och Skinkan över på lite lasagne och rödtjut! Trevligt!

 


Work Out 16/10

Cardio: 15 min
Axlar: framåtböjd hantellyft åt sidan 7,5kg, stående hantelpress 10kg, shrugs 17,5kg. tot 9 set
Mage: sneda+raka magmuskler. tot 10 set

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0